Mummilykke

Jeg gikk på en aldri så liten Mummi-smell her om dagen… Jeg skulle egentlig bare ha den nye sommerkoppen, Kveldsbad, men da jeg kom inn på Kitchn-butikken så hadde de jo Vennskap-koppen!!! Grunnen til disse tre utropstegnene er at denne koppen frem til nå kun har vært tilgjengelig i Finnland, og så plutselig fant jeg den i en butikk i Trondheim. Ikke bare ble det én, heller, for jeg kjøpte med en i påskegave til storesøsteren min, også.

Nå ble jo sommerkoppen litt satt i skyggen av Vennskap, men jeg kjøpte altså den i tillegg. Jeg synes fargene på denne koppen er utrolig fine, med et veldig morsomt motiv. Se på Lille My i vannet!

 

Hva synes vi om GIF-animasjoner for å vise frem ting, forresten? Synes det gir litt mer liv i et ellers ordinært innlegg, jeg! (animasjon betyr jo i bunn og grunn å gi liv til noe, hø hø)

6 kommentarer

Siste innlegg