Merci, juin

Vi har skrevet juli i en uke nå, og da er det vel på tide med en junioppsummering, ikke sant? Jeg hadde en meget fin juni, som ble toppet med en aldeles nydelig uke i Sør-Franrike helt på slutten. Og så skjedde det mye annet fint, også, så jeg er meget heldig. 

Takk for…

♥  et hyggelig møte med høstens nye elever – jeg GLEDER meg til å bli bedre kjent!

♥  sommervær (innimellom)

♥  sykkelen min ♥

♥  alle de fine blomstene mine som ser ut til å trives på verandaen

♥  grillmat ♥

♥  Uprooted av Naomi Novik, en bok fylt med magi og eventyr og spenning

♥  Nice ♥ For en herlig tur! (og vi rakk oss hjem før hetebølgen startet for fullt)

♥  at alle sesongene av Frustrerte Fruer ligger fritt tilgjengelig i T-We

♥  Tordenskjold på Trøndelag Teater, for et fyrverkeri av en oppsetning!

 

Hadde du en fin juni?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg