Merci, juin (et mai)

Ah, som tiden flyr når det er tropevarme! Men nå som det har blitt skoleferie og normalt sommervær (altså ti grader og regn) igjen så dukker bloggen opp i tankene. Siden sist har jeg fullført skoleåret med en niendeklasse, lest, solt meg, badet, begynt å løpe, startet på Buffy the Vampire Slayer (back to the 90s!) oooog spist mye vannmelon. For å nevne noe! Jeg har hatt det rimelig bra med andre ord, og her er noen punkter jeg er takknemlig for.

Takk for…

♥  fine dager med klassen helt på tampen av skoleåret

♥  fregner og brunfarge

♥  Pan’s Labyrinth av Guillermo del Toro og Cornelia Funke (noveliseringen av del Toros film av samme navn)

♥  Sodastream ♥  

♥  om ikke treningsglede så i hvert fall treningslyst!

♥  Dagny – Somebody

♥  svømme i sjøen

♥  grille på verandaen

♥  jobbavslutning på (blant annet) Lager 11

♥  FERIEPENGER ♥  

(whi)

Nå må jeg skrive om de ørti bøkene jeg har lest siden sist (det vil si, det er vel ingen som tvinger meg, men jeg vil) og så får vi se om jeg klarer å få ut noe her uten at det går to måneder mellom hver gang. Kanskje et hint om at man skal gi seg? Neida (joda). Håper du har det bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg