Merci, juillet

Oui, merci, merci, for en fin måned dette har vært! Som alltid har jeg en rekke ting (ti, for å være eksakt) som jeg er takknemlig for.

Takk for:

♥  alle timene jeg har hatt i sola med en god bok ♥  

♥  SYDENVARME, herregud, denne varmen har ikke vært til å tro!

♥  Mma Ramotswe, min favorittdetektiv i No. 1 Ladies’ Detective Agency-bøkene av Alexander McCall Smith, min favorittsommerlektyre

♥  vannmelon, helst i store mengder

♥  fine tantebarn på sommerbesøk, og vi var på fotballkamp, spilte Zelda, syklet, så film og badet.

♥  shopping på en glovarm dag som resulterte i noen fine kupp

♥  Harry Potter-filmene, som jeg er veldig glad i!

♥  en veldig fin jobb mellom jobb og fri – jeg har ikke rukket å bli lei av noen av delene

♥  musikken til Duffy, jeg skulle ønske jeg var en sekstitallsbabe

♥  at jeg endelig har fått slappet ordentlig av og ikke minst at jeg nå sover noenlunde normalt. For første gang på… Jeg vet ikke. Over ett år i alle fall!

 

Innimellom dette har jeg knapt tatt bilder, så det var ikke så mye å legge til her. MEN jeg har hatt det utrolig fint, og jeg gleder meg til en spennende august. Det er mye å glede seg til, så mye at jeg sparer det til et eget innlegg!

Hadde du en fin juli?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg