Merci, février

Da har februar fløyet forbi, og vi er OFFISIELT inne i vårmånedene, HURRA! Ikke at det ser slik ut her i Trondheim, for snøen laver ned, men det går altså sakte men sikkert mot bar bakke, grønne trær og mer sol. Håper jeg.

Før vi tenker altfor mye på det nye, vil jeg som vanlig gå tilbake og tenke over alt det fine jeg opplevde i februar. 

Takk for…

♥  at elevene mine fortsatt er så fine. 

♥  at vi fant superbillige flybilletter og at vi nå har bestilt oss ferietur til Nice i juni ♥  ♥  ♥  

♥  at det er så enkelt å bli ny med et par pakker semi-permanent hårfarge (kjøpt på tilbud!)

♥  Sex and the City for tusende gang ♥ 

♥  det forunderlige været som gjør at vi har både vår og vinter med få dagers mellomrom

♥  at jeg på samme tid som jeg takker for fine elever kan takke for like fine kolleger som lyser opp arbeidsdagen.

♥  at det kom ut nye mummikopper, med Ninni (det usynlige barnet) og Mummitrollet på!

♥  salt karamellsaus på vaniljeis, mmm ♥  

♥  Too Good to Go, som gjør at man for en billig penge kan kjøpe mat butikker og restauranter ellers ville kastet. Eksempel: For 35 kroner fikk vi et helt brød, rundstykker, en baguette og to berlinerboller. Alt dette, som det absolutt ikke var noe galt med, men som ellers ville gått i søpla. Fantastisk!

♥  flere frihelger enn vanlig og vinterferie, noen ganger tar det litt på å ha to jobber.

 

Håper du har hatt en fin februar?

6 kommentarer
    1. Herlighet, skjønner ikke hvor februar har blitt av. Mars flyr vel like fort den også 😛 Haha ja den gjør det utenfor Trondheim også.. Håper bare snøen ikke fortsetter og lave ned nå , nå som jeg var så klar for vår!
      Veldig fin oppsummering for måneden og gjøre det slikt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg