Merci, avril

April/koronamåneden fløy forbi, og nå er det jammen meg mai. Som vanlig vil jeg skrive ned noen ting jeg er takknemlig for i måneden som gikk, spesielt nå som det i alle fall for meg kan være vanskelig å være positiv. Så, april,

TAKK FOR:

♥  Animal Crossing, for uten dette Nintendo-spillet hadde jeg gått på veggen for lengst!

♥  tradisjonsmat, jeg har nemlig laget både klubb og duppe og vassgraut (og jeg prøvde meg på rømmegrøt i mars)

♥  krokus i blomsterbedet (som har kommet helt av seg selv)

♥  sesong 2 av Sex Education på Netflix ♥  

♥  hjemmetrening som virkelig fungerer! Jeg er så glad for at jeg hadde både yogamatte og minibands hjemme fra før, for det har visst vært over middels vanskelig å oppdrive i det siste…?

♥  små spirer i planteprosjektene mine ♥  

♥  gulrotkake, som kanskje er den aller beste kaken!?

♥  årets første sykkeltur!

♥  lesing i sola – og til og med soling i bikini (én dag)!

♥  at mamma og pappa kom på besøk den aller siste aprildagen. Det var veldig fint og normalt, noe som var hardt etterlengtet etter en og en halv måned med isolasjon.

Litt sol = farge og litt fregner ♥ 

Jeg skulle egentlig startet i nytt vikariat på skolen jeg har jobbet ved av og på i tre år, men slik ble det ikke på grunn av situasjonen i samfunnet akkurat nå. Det er ganske tungt, men samtidig så er det jo ikke noe å gjøre noe med, så jeg får bare hang in there. Pust inn, pust ut. Det går bra ♥

Et lyspunkt fra din april?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg