La meg prøve én gang til

For plutselig husket jeg at jeg pleide jo å ha en blogg en gang for lenge siden.

Ja, jeg er i live. Jeg kan fremdeles å skrive. Jeg leser fremdeles masse, tar en del bilder, lager masse deilig mat og ser en god del film og serier. Jeg er fremdeles lærer, i hvert fall innimellom, men jeg har altså glemt å blogge.

Glemt og glemt. Poenget er at jeg har så veldig lyst til å blogge slik jeg gjorde før, mens andre folk fremdeles blogget og var innom og la igjen trivelige kommentarer. Sannheten er vel kanskje at blogg er et døende medium, men jeg har litt lyst til å prøve likevel, om det så er bare for min egen del. Så jeg skal prøve litt.

Jeg er for tiden veldig inspirert. Jeg lager ting av makramé, jeg spiller nye sanger på ukulele (som dere ikke vet at jeg har, for jeg fikk til jul og har ikke blogget siden november), jeg leser mye forskjellig, jeg lager nye matretter, jeg titter mye på franske Instagram-profiler, jeg planlegger syprosjekter. Så kanskje jeg, slik som før, kan bruke denne bloggen som et utløp for min kreativitet, og kanskje inspirere andre? Det er jo dét som er gøy, det er jo dét jeg vil.

Så det skal jeg prøve på. Titter du innom, kanskje?

6 kommentarer

Siste innlegg