Januar-, februar- og marsbøker

Her er bøkene jeg har lest så langt i år! Etter at jeg fant ut at jeg gjennom mitt medlemskap i Trondheim folkebibliotek har FRI tilgang på Harry Potter-serien lest av Stephen Fry har jeg selvfølgelig begynt å høre på dem igjen (for tredje gang), så da er jeg plutselig mange bøker foran skjema i min Goodreads Reading Challenge

JANUAR

Marissa Meyer – Stars Above // 369 s. // ★★★★☆
Andrzej Sapkowski – The Last Wish // 292 s. (lydbok) // ★★★★☆
Erlend Loe – Helvete // 136 s. // ★★★★★

Kieron Gillen – The Wicked + the Divine vol. 9, “Okay” // 168 s. // ★★★★★
Oscar Wilde – The Canterville Ghost and Other Stories // 64 s. // ★★★☆☆
Andrzej Sapkowski – Sword of Destiny // 384 s. (lydbok) // ★★★★☆

 

FEBRUAR

Maggie Stiefvater – Call Down the Hawk // 472 s. // ★★★★☆
Sigrid Bonde Tusvik et al. – Kan alle sjekke kalenderen? // 122 s. // ★★★☆☆

Thomas Erikson – Omgitt av idioter // 293 s. // ★★☆☆☆

Andrzej Sapkowski – Blood of Elves // 398 s. // ★★★★★
Trygve Skaug – Ikke slipp // 111 s. // ★★★★☆

Ernest Hemingway – The Old Man and the Sea // 45 s. // ★★★★☆

 

MARS

Brian Froud – The Dark Crystal Creation Myths: The Complete Collection // 256 s. // ★★★★★
Sondre Lerche – Alle sanger handler om deg // 228 s. // ★★★★☆

Lloyd Alexander – The Castle of Llyr // 160 s. // ★★★★☆

Lloyd Alexander – Taran Wanderer // 187 s. // ★★★★★
Jojo Moyes – Over horisonten // 400 s. (lydbok) // ★★★★★
J. K. Rowling – Harry Potter and the Philosopher’s Stone // 309 s. (lydbok) // ★★★★★

J. K. Rowling – Harry Potter and the Chamber of Secrets // 341 s. (lydbok) // ★★★★★
J. K. Rowling – Harry Potter and the Prisoner of Azkaban // 435 s. (lydbok) // ★★★★★
Lloyd Alexander – The High King // 223 s. // ★★★★★

 

Som vanlig har jeg lest litt av hvert, og favorittene er Witcher-bøkene av Andrzej Sapkowski, The Chronicles of Prydain-serien av Lloyd Alexander og selvfølgelig Harry Potter-bøkene! Jeg likte også Over horisonten av Jojo Moyes veldig godt, og også den kunne jeg lytte til helt gratis gjennom eBokBib-appen (der jeg har tilgang fordi jeg har lånekort på Trondheim folkebibliotek).

Hva leste du sist?

8 kommentarer
    1. Elsker slike innlegg med tips om bøker, så tusen takk for disse du har lagt ut her:) Jeg leste sist en bok – serie på 7 bøker som heter: “Over skyene” er litt overtro , men også veldig fin. Nå går det faktisk i 101 av Sønnavind haha 😛 Ønsker deg en fin kveld <3 Ta gjerne en titt innom den nye blogg plattformen 😀 Tror du vil like det!

    2. Elsker bok-oppdateringene dine 😀 Hihi den “Omgitt av idioter” hadde jeg lyst til å ha med meg på NAV da de var ganske ekle mot meg, litt passiv aggressiv lesing på venterommet 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg