Inspirational Monday

(whi)

Gullsmykker, blomster, Paris… En drømmende mandag, med andre ord.

Jeg pleier jo å poste slike innlegg på fredager, eller, jeg pleide, i den tiden da jeg postet oftere enn tre ganger i måneden. Nå som jeg har vinterferie tenkte jeg å komme meg tilbake i vanlig blogg-gjenge, så kanskje jeg får til flere denne uka? La oss nå ikke love for mye, men jeg skal prøve. Jeg har jo to jobber, så selv om jeg ikke skal undervise skal jeg fremdeles selge sølv, gull og diamanter på Gullsmed Aas, for eksempel i dag fra 10-15. Ellers skal jeg starte med Else går til psykolog av Else Kåss Furuseth, som jeg har gledet meg veldig til å lese, og så tror jeg det blir Ristorante Mozzarella til middag, for den er på tilbud på nærbutikken. (Ut fra det jeg skriver her så er denne frossenpizzaen cirka det eneste jeg spiser, men det er kun fordi jeg blogger så sjelden)

Håper du får en strålende mandag!

6 kommentarer

Siste innlegg