Inspirational Friday: Spring

Hello, hello, hello! Nå er det en stund siden sist jeg oppdaterte her, og i ukene som har gått har jeg a) fått konstatert kikhoste, b) hatt problemer med blogg.no, og c) blitt sykmeldt for første gang ever. Og da blir det ikke så mye blogging! Men nå er det april, det er VÅR (sola skinner og det er merkelig varmt!) og det er fredag, ukas beste dag. Jeg er for første gang på en uke klar for å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen hele dagen (jeg har vært så slapp at dere aner ikke), og det vitner jo om at medisinen endelig virker. 

All denne sykdommen til side: Man kan ikke blogge på en fredag uten å ha med inspirasjonscollage (i hvert fall ikke på denne bloggen), så her er noen lekre, vårlige bilder fra vår alles kjære weheartit.com!

(whi)

I dag skal jeg prøve å sitte litt ute på verandaen i sola, ta medisinene mine og nyte at kroppen min endelig begynner å fungere ordentlig igjen. Håper dere har det bra, nyter dagen og får en fin helg!

5 kommentarer

Siste innlegg