Inspirational Friday: Hair accessories

Jeg er ikke så flink til å lage intrikate frisyrer, og jeg er også ganske lat, og disse to i kombinasjon gjør at jeg ikke gjør så mye med håret. Jeg har fire frisyrer: Løst, hestehale, flette eller løst med liten “dutt” midt oppå hodet. And that’s it. Håraccessoirer er derfor en gylden mulighet for meg til å variere litt, og her er litt fint jeg fant innen kategorien på Weheartit — så blir kanskje flere litt inspirert?

(weheartit.com)

Ah, er det ikke fint?

I dag var det derimot ikke dagen for håraccessoirer eller fine frisyrer overhodet, for det har vært regn/vind/snøstorm med behov for minst én hette. I dag er det også en uke siden jeg offisielt startet som lærer i vikariatet mitt, og jeg må bare si at dette føles veldig bra. Elevene mine er kjempehyggelige, blide og åpne, så jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dem. Ah, det er fint å være glad i jobben sin!

6 kommentarer

Siste innlegg