Inspirational Friday: Buffy

Som tidligere nevnt har jeg begynt å se på Buffy the Vampire Slayer, og nittitallsstilen på denne serien er et eget mood.

badass, gif, and buffy summers image

Det er cheesy replikker, rimelig dårlige spesialeffekter, Sarah Michelle Gellar, snuppete antrekk og så er det alltid et grungete band som spiller på den lokale klubben (der alle high school-elevene drar hver kveld og drikker?). What’s not to like?

(whi)

Jeg er over midtveis i sesong to (av sju) nå og håper SELVFØLGELIG at ting ordner seg mellom Buffy og Angel, MEN jeg har på anelsen at det kommer til å bli noe med Spike. Han er litt for pen til å bare være nemesis. Det er kanskje vinneroppskriften på vampyrserier når jeg tenker meg om, trekantdrama med to vampyrer og en dødelig? Jeg nevner i fleng: True Blood, The Vampire Diaries, og nå Buffy. Kan ikke slå galt, vel?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg