Inspirational Friday

(whi)

For en stund siden så vi filmen Bad Times at the El Royale (anbefales virkelig!) der Dakota Johnson er med som en sterk, modig og ganske så bad ass kvinnefigur, så i dag er jeg inspirert av bildene fra hennes nyeste intervju med Marie Claire i kombinasjon med noen lekre pasteller. Sukk ♥

Det er altså fredag igjen og ting har endret seg en del siden forrige uke. A) Jeg har fått begynt å jobbe igjen, så nå er jeg lærer for en fin gjeng på “gamleskolen” min i engelsk, KRLE og mat og helse. B) Det har seriøst snødd HVER DAG den siste uka. SNØDD. Vi er jo halvveis i mai! Jeg har jo stadig et lite håp om å begynne å jogge igjen, men ettersom det er iskaldt og det da, som sagtt, SNØR i tide og utide, så takler ikke astmalungene mine det. Derfor trener jeg inne! Og hvordan trener jeg inne, spør du kanskje? Jo, jeg følger dansevideoer på YouTube! POPSUGAR Fitness dukket opp ut av ingensteds og jeg synes det er så gøy, så tenkte egentlig at jeg skulle dele de videoene jeg allerede har prøvd, men det ville ikke funke, SÅ da kan jeg bare legge inn lenker. (Flere som har opplevd problemer med å få YouTube-videoer inn i blogginnlegg?)

30 Minute All-Levels Cardio Dance Workout

Burn 300 Calories in 30 Minutes Latin Dance Workout

I disse videoene får man vist flere nivåer av øvelsene, så du kan velge selv om du vil kjøre på ordentlig eller ta en roligere versjon, alt etter nivået ditt. Jeg har da som nevnt brukt bare dansevideoer, men det er mange andre typer trening inne på kanalen, også! AND IT’S FREE! Jeg synes egentlig trening er gøy – det er noe som bare må til – men dette synes jeg faktisk er morsomt. De har også en “cool down”-del på slutten med litt tøying, noe jeg setter veeeldig pris på.

Herregud for et innlegg! Ikke bare det vanlige pjattet og inspo, men filmanbefaling (håper dere fikk med dere den?) OG treningstips!? The content will not stop! 

Ha en fin fredag, en god helg og IKKE MINST en fin 17. mai,
selv om den nok blir annerledes!

6 kommentarer

Siste innlegg