Everyday jewellery

Som oftest bytter jeg mellom forskjellige smykker, men i det siste har jeg brukt de samme omtrent hver dag. Det gjelder spesielt en ring og et halskjede, mens jeg gjerne bytter på litt forskjellige smykker i ørene.

Dette forgylte halskjedet i sølv kjøpte jeg gjennom jobb, og det kommer fra Nordic Collection. Slike plater er jo veldig i vinden, men jeg synes dette skiller seg ut med mønsteret på overflaten og at platen ikke er 100% rund, for eksempel.

Og så har vi denne gullringen, min eneste gullring, som pleide å være mamma sin og som jeg nå har fått. Jeg ELSKER den. Designet er veldig fint og litt utenom det vanlige, og selvfølgelig blir det mer spesielt av at det har vært mamma sin. Hver eneste dag er den på, og det har jeg tenkt å fortsette med!

Har du noen smykker du bruker hele tiden,
eller liker du å variere?

8 kommentarer

Siste innlegg