Et lite pip

Heisann! Jeg trodde at jeg skulle blogge masse da jeg ble ferdig med vikariatet mitt, men det har jo vært mindre aktivitet her nå enn før. Siden sist har det vært 17. mai og Melodi Grand Prix (eller Eurovision Song Contest, om man skal være nøye), to av årets beste dager om du spør meg, og i tillegg har jeg jobbet litt på Gullsmed Aas og vært i konfirmasjon, solt meg, innviet grill, sett aller siste episode av Game of Thrones (med blandede følelser), hørt MASSE på lydbok (Harry Potter lest av Stephen Fry for andre gang) og generelt bare kost meg.

I tillegg til alt dette har jeg fått meg jobb i høst, et lite halvårsvikariat på skolen jeg allerede har jobbet på i to runder, noe jeg er veldig, VELDIG glad og lettet for. Som tidligere har jeg jo søkt på omtrent ALT, relevant og ikke, men jeg har som vanlig ikke fått ett eneste intervju. Dette er jo mildt sagt frustrerende, men når det er i underkant av 200 søkere på omtrent hver eneste stilling så er det jo forståelig. Men nå har jeg altså sikret meg for høsten, så da kan jeg nyte sommeren uten å stresse altfor mye med økonomien.

Ja, det var et lite langt pip. Hvordan har dere det for tiden?

#allthefilters

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg