Books of 2019

Jada, vi henger etter. MEN jeg leste 70 bøker i løpet av 2019, ti mer enn de seksti jeg hadde satt opp i min Goodreads Reading Challenge, og her er faktisk ALLE sammen:

De jeg likte aller best: Daisy Jones and The Six av Taylor Jenkins Reid, Uprooted av Naomi Novik, Du er så lys av Tore Renberg (og Harry Potter lest av Stephen Fry, selvfølgelig!).

De jeg likte minst: The Mermaid av Christina Henry, Arv og miljø av Vigdis Hjorth.

Totalt 18 845 sider fordelt på ukjent antall timer.

I år har jeg samme mål på seksti bøker i løpet av året, selv om det sannsynligvis blir en del flere!
Hvor mye leser du?

2 kommentarer
      1. Ja, det ble da litt! Er du på Goodreads? Vil gjerne være venn med deg hvis du er der! Jeg pleier ikke å skrive reviews der, men legger alltid til rating, og så synes jeg det er så fint å se hva andre folk leser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg