Aprilbøker

Jeg har faktisk lest/hørt på lydbok hver eneste dag i april, wohoo! Og da blir det jo en liste med bøker som resultat. Fremover skal jeg fortsette med slike samleinnlegg, men når jeg leser en bok som imponerer, da får den et eget innlegg. Bienes historie av Maja Lunde er en slik bok, så den får dere høre mer om senere.

J. K. Rowling – Harry Potter and the Goblet of Fire // 734 s. (lydbok) // ★★★★★
J. K. Rowling – Harry Potter and the Order of the Phoenix // 870 s. (lydbok) // ★★★★★
J. K. Rowling – Harry Potter and the Half-Blood Prince // 652 s. (lydbok) // ★★★★★
J. K. Rowling – Harry Potter and the Deathly Hallows // 759 s. (lydbok) // ★★★★★

Richard Adams – Watership Down // 475 s. // ★★★★★
Maja Lunde – Bienes historie // 457 s. // ★★★★★

Florence Welsh – Useless Magic // 288 s. // ★★★★☆
Maja Lunde – Over grensen // 166 s. (lydbok) // ★★★★☆
J. K. Rowling – Fantastic Beasts and Where to Find Them (Revised) // 128 s. (lydbok) // ★★★★☆

 

Som dere ser har jeg blitt en flittig lytter av lydbøker, og dem har jeg gratis tilgang til gjennom biblioteket mitt. Lånekort hos Trondheim folkebibliotek (og sikker alle andre større bibliotek rundt om i Norge) gjør at jeg kan høre på alt mulig helt gratis i appen BookBites (tidligere var det eBokBib, men de byttet 15. april). SÅ VERDT DET! De har da altså Harry Potter-serien lest av Stephen Fry, masse masse masse for barn, flust av sånne pocketserier på hundre bøker, og ikke minst Are Kalvøs Hyttebok fra helvete som er neste lydbok ut for meg. 

Hva leste du sist?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg