Å herlige august!

august  /ɔːˈɡʌst/
adjective – respected and impressive, “she was in august company”.

 

Ja, jeg er kanskje litt subjektiv i akkurat denne uttalelsen, men august må da være den beste måneden? JEG HAR BURSDAG, og som om det ikke er nok så er det masse annet som også skjer denne måneden. Jeg gleder meg til:

•  Mat- og bryggerifestivalen som startet her i Trondheim i går og som jeg skal på både i dag og i morgen. 

•  Olavsfestdagene og Highasakite-konsert på lørdag!

•  Oppstart i nytt vikariat på skolen “min” den 12. august (med påfølgende skolestart 19. august)

•  Mannedyret har bursdag og blir 28 år den 15. august ♥

•  Taylor Swift kommer med nytt album, Lovers, 23. august

•  JEG HAR BURSDAG og blir 28 år den 28.(!)

•  The Dark Crystal: Age of Resistance kommer på Netflix 30. august

•  Lana Del Rey slipper nytt album, Norman Fucking Rockwell 30. august ♥

(whi)
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg