Merci, décembre

Vi skriver januar 2019,  men før jeg hopper helt inn i det nye året tar vi en liten oppsummering av det fine jeg opplevde i desember.

Takk for…

♥  gleden ved en Mummi-adventskalender (litt mye møbler for min smak men OK)

♥  julemarked med spennende oster og fine krystaller

♥  vedovn ♥

♥  adventsstemning med gløgg og pepperkaker

♥  Elf med Will Ferrell, DEN ER SÅ MORSOM!

elf, lol, and will ferrell image
(whi)

♥  maaaasse jobbing (jeg solgte blant annet en diamantring til 40 000,-!!!)

♥  ribbe, pinnekjøtt og kalkun ♥

♥  at jeg hadde fri i romjula og kunne ta livet heeelt med ro — med Let’s Go Pikachu på Nintendo Switch (jeg er nå Kanto-mester og skal fange alle (nå))

♥  to måneder gratis Viaplay = sesong fire av Outlander ♥  

♥  utrolig mange fine gaver fra snille venner og familie som dere skal få se litt av etter hvert

Jeg håper du hadde en fin desember og en god jul,
og at 2019 blir aaaalt du ønsker deg! ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg