Merci, novembre

Endelig er det DESEMBER ♥ Og det betyr at vi må si farvel til november for denne gang. Helt greit for meg, for november føles så mørk og dyster og lang i påvente av desember, som er en mye koseligere måned. Men jeg har jo hatt det fint, og her er noe av det jeg er takknemlig for:

♥  at jeg har blitt satt opp mye på jobb og dermed får masse i lønn i desember ♥♥♥

♥  at jeg har fått lærervikaroppdrag igjen på nyåret (ikke langvarig, men bedre enn ingenting)

♥  et flott julebord med gullsmed-gjengen ♥

♥  at den superbillige hudkremen jeg kjøpte på Loco fungerer skikkelig bra for huden min

♥  Leksikon om lys og mørke, en virkelig flott bok

♥  fine serier som man kan sitte inne og se på når det er kaldt og hustrig ute, sånn som Babylon Berlin og Outlander

♥  at min snille kjæreste har kjøpt Mummi-adventskalender til meg!

♥  at november er over, haha

december, christmas, and hello image
(whi)

Vi starter desember på skikkelig julevis, for vi drar nemlig på familietur til Røros i dag! Togtur, familietid og adventsstemning, ah, det blir fint ♥ Nå vet jeg ikke om det er snø der eller noe, men Røros er uansett julestemning for meg.

Har du hatt en fin november?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg