Black Friday-mas

Misforstå meg rett, jeg er veldig glad i å gjøre et realt kupp, men har Black Friday blitt dratt litt vel langt, eller? Black Week(s), PRE-Black Friday, Black Friday countdown… Jeg blir gal! Jeg synes egentlig ikke Black Friday har noe å gjøre her i Norge, for det er jo (nok) en amerikansk tradisjon, og hvorfor de i det hele tatt har denne dagen, det vet jeg ikke. Black Friday er jo dagen etter Thanksgiving, som er litt ironisk. Torsdag: La oss sitte sammen, spise god mat og være takknemlig for alt vi har. Fredag: La oss tråkke andre folk ned i butikkene bare for å handle mer ting på tilbud!? Til tross for alt dette, så er jo jeg en liten hykler, for selv om jeg egentlig er litt imot dagen kommer jeg nok til å kjøpe noe og dermed støtte opp under hele opplegget. Sukk…

Men nok om det. I dag har jeg senvakt på jobb med min jobb-bestie, så det gleder jeg meg veldig til! Og så har jeg en bra hårdag, hurra!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 kommentarer
    1. Haha, jeg er helt enig med deg! Men vil si det aller meste har blitt tatt til et nytt nivå nå om dagen. Jeg skal holde meg unna Black Friday, det har bare blitt et stort kaos 😀 Så fin du er på håret! Ha en flott onsdag 🙂

    2. Så fint bilde av deg 🙂
      Jeg er så enig med deg. Føler Black Friday egentlig bare er for at nettbutikker og butikker skal tjene penger på det, og det gjør de jo også. Ooog jeg bidrar til det, haha.

    3. Jeg elsker black friday, for jeg elsker salg, men er ekstremt mye med alle før-salgene! Du vet liksom aldri når du skal handle for hele uken opp til black friday, black friday og cyber monday blir jo tilbudene bare bedre og bedre. Så er enig med at det er litt vel mye mas. selv om jeg gjerne vil fortsette å ha knalle tilbud på black friday!

    4. Jeg mener at black friday har tatt helt av, slik som du nevner med black week osv., men skal ikke nekte for at jeg kommer til å kjøpe noe… 😉 Så fint bilde av deg!
      Ha en fin vakt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg