Fem fine ting på en fredag

Hei, dere! Da har det plutselig gått nesten en uke siden sist, hvor jeg har jobbet, lest ferdig Leksikon om lys og mørke (FOR en bok!), jobbet litt mer og sett litt film (Ready Player One, som var skikkelig teit, Jurassic World: Fallen World, som var underholdende nok men kanskje ikke like bra om den første, og Solan, Ludvig og Gurin med reverumpasom var… en film). I dag er det FREDAG, den beste dagen i uka, og jher er noen ting som gjør meg ekstra glad i dag.

1. Jeg skal se Fantastic Beasts: Crimes of Grindelwald på kino i morgen

2. Jeg har frihelg, det vil si frilørdag! (jeg jobber cirka 3 av 4 lørdager i måneden, så den ene frilørdagen er hellig)

3. Jeg holder på å lage meg pannekaker til frokost ♥

4. Vi skal ha vårruller til middag

5. Jeg er nesten ferdig med alle julegavene

 

Og så et fint bilde av blomster, bare fordi:

18 kommentarer

Siste innlegg