Inspirational Saturday: Redheads

♫  Amanda Tenfjord – Pick A Card

Inspirasjonsposten denne uka kommer altså en dag senere enn vanlig, og denne gangen er jeg all about that red hair. Jeg ser jo en del TV-serier, og her har jeg valgt meg ut noen rødhårede skjønnheter for litt inspirasjon på hårfronten. Nå er jeg godt fornøyd med min vanlige hårfarge, men det er veldig fint å kunne bruke semipermanent hårfarge og bli redhead for en stund — noe jeg også har gjort flere ganger. Kanskje jeg skal gjøre det igjen snart?


(whi)

Her finner vi altså Madelaine Petsch fra Riverdale, Holland Roden fra Teen Wolf, Abbey Cowen fra The Chilling Adventures of Sabrina og Deborah Ann Woll fra True Blood, samt litt ymse rødt hår fra Weheartit.

I dag jobber jeg åttetimersskift på Gullsmed Aas, så jeg tror det blir veldig godt når klokka blir seks og jeg kan dra hjem og slappe av. Jeg har sovet litt dårlig i det siste, så alt blir liksom litt tyngre, men forhåpentligvis kan en helg med litt avslapning hjelpe på! Jeg jobber i tillegg veldig lite neste uke, så da har jeg mange anledninger til å ta livet helt med ro.

Håper du får en fin lørdag!

10 kommentarer

Siste innlegg