En dag for meg selv

I dag har jeg en av de fine dagene, der jeg ikke har noe som  gjøres og dermed kan jeg ta livet med ro og gjøre akkurat hva jeg vil, uten å tenke at jeg prokrastinerer. “Fri med god samvittighet” kalte de det på NTNU! 

Jeg startet dagen med å lese ferdig Bare en natt til av Anniken Englund Jørgensen, en bok som har blitt mye omtalt i media etter den ble utgitt for en uke eller noe siden. Hva jeg mente om innholdet kommer i månedens bokinnlegg om en stund, men enn så lenge kan jeg si at jeg ikke akkurat ble imponert. Mer om det siden! Jeg stod så opp, sminket meg og gikk på butikken og kjøpte meg Ristorante Mozzarella (på tilbud!) som jeg nå sitter og venter på at skal bli ferdigstekt. Det er den beste ferdigpizzaen ♥

Resten av dagen skal jeg se den nye episoden av Riverdale, lage blomkålsuppe til middag og bare ha det fint.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ønsker deg en strålende dag!

13 kommentarer

Siste innlegg