Merci, septembre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for…

  at JEG HAR ENDELIG FINE NEGLER OG JEG HAR HATT DET LENGE. Negler er kanskje noe folk flest tar for gitt, men jeg har bitt negler hele livet (så lenge jeg husker av det) og det at jeg nå endelig har normalt lange negler som faktisk ser fine ut (både med og uten neglelakk) er veldig stort for meg! STOLT AV MEG SELV!

♥  at jeg har vært flink og syklet på jobb alle dager unntatt én (da var det storm, men jeg gikk hjem igjen!), til tross for regn og vind. 

♥  mye jobb, gleder meg til lønning ♥

♥  tegneserien Giant Days, bare synd at jeg har igjen bare ett volum 🙁

♥  Makeup Mekka sin Eyes Cream Bar øyenskyggepalett. Jeg ELSKER gul- og oransjefargene, og bruker dem nesten daglig!

♥  at Madeline Millers Song of Achilles tok seg opp og bortimot knuste hjertet mitt (les mer når bokinnlegget for september kommer)

♥  en fin bursdags- og innflyttningsfeiring med både gamle og nye venner ♥

♥  Fleetwood Mac

♥  dampstrykejern på tilbud ♥

♥  fårikål!

♥  ordentlig høst 🍁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

September var for det meste jobbing for meg, men jeg har fått tid til mye fint innimellom. Jeg har også funnet meg mye fint — noe har dere sett allerede, og det andre kommer — og jeg har blitt ordentlig glad i å sminke meg igjen. I oktober skal jeg jobbe veldig lite pga. renovering i butikken, så da satser jeg på å få tatt bilder og blogget om alt jeg ikke har rukket å blogge om denne måneden.

Håper du har hatt en fin september!

12 kommentarer

Siste innlegg