Merci, août

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for:

  en kjempefin tur til Bulgaria der vi fikk slappet ordentlig av ved bassenget – akkurat som planlagt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  ALL THE BIRTHDAYS! Både mannedyret og jeg har bursdag i august, og vi har gjort unna litt av feiringen – resten gjenstår på lørdag med en ordentlig fest!

  The Infernal Devices-bøkene av Cassandra Clare, jeg slukte nemlig alle tre (1 500 sider+) i løpet av noen dager ved bassenget på ferie ♥

  inspirasjon og glede på sminkefronten (orket å sminke meg igjen når det ble litt kaldere vær)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  verdens beste gulrotkake som du finner oppskrift på her (og den holder seg leeeenge i kjøleskap!)

  Radioresepsjonen  er tilbake på P13 

  Nytt album fra Death Cab for Cutie som jeg likte veldig godt:

  fine dager på jobb med flotte kollegaer 

  å være medlem i kundeklubber når man har bursdag! Vi snakker gratis roser, trøfler, rabattkuponger (som kommer godt med når jeg MÅ ha nye jeans snart)

Så, en veldig fin måned, med andre ord! 
Hvordan var august for deg?

10 kommentarer

Siste innlegg