Merci, juin & juillet

Jeg vet jeg sier dette omtrent hver måned, men jeg synes tiden går så utrolig fort. Juni og juli gikk spesielt fort, for det var så mye som skjedde! Eksamenstid, avslutning og skoledager utenom det vanlige på jobb, KJØP AV LEILIGHET, utdrikningslag, pakking, flytting… Ja, det har gått i ett. Og derfor kommer ikke dette innlegget før nå, over halvveis ut i august. Det æ’kke lett!

Så takk, juni og juli, for:

♥  en fin avslutning på vikariatet mitt ved Ugla skole

♥  kalligrafi, det er så fint! Fikk noen nye penner i fine farger som jeg gleder meg til å bruke i bullet journal-en min.

♥  vin, vin, vin ♥ og ØL!

♥  morsomt utdrikningslag for min kjære storesøster! Et ord: Akttegning…!

♥  oliventreet jeg fikk av 10C ♥

♥  AT VI ENDELIG HAR VÅR EGEN LEILIGHET!!! (selv om det var strevsomme uker med pakking, flytting og rydding…)

♥  mye jobbing og dermed mye i lønn!

♥  UTROLIG FINT SOMMERVÆR. Altså, har vi noen gang hatt det så varmt så lenge i Trøndelag? Ikke som jeg husker fra min levetid, i alle fall. Og da var det veldig fint å ha stor og fin veranda og gressplen rett utenfor ♥

♥  min storesøsters nydelige bryllup, sukk, det var så fint at dere aner ikke! Og jeg gråt cirka hele dagen. Rørt som syltetøy!

♥  at jeg endelig bestemte meg for å kjøpe meg ny sykkel, som er SUPERFIN og akkurat slik som jeg har drømt om. 

♥  Mamma Mia: Here We Go Again, for en utrolig fin film! Jeg er egentlig ikke så glad i musikaler, men denne ELSKET jeg. Og antrekksinspirasjon til tusen! ♥

 

Jeg har tatt omtrent null bilder de siste par månedene, noe dette innlegget bærer preg av… Skjerpings!

flowers, gif, and yellow image
(whi)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg