Mammut-fangst

Årets Mammut-salg ble sparket i gang i midten av februar (og avsluttes i dag), og selv om jeg absolutt ikke trenger flere bøker i skal-leses-stabelen min, så måtte det bli noen litterære innkjøp. Jeg kjøpte faktisk alle på Norli, og så tror jeg to av dem bare var på “vanlig” salg, men jeg kaller det Mammut-kupp, likevel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en sjelden gangs skyld er alle bøkene på norsk, men det er vel også det eneste fellestrekket. Den første boken fant jeg i utgangspunktet tak i som en potensiell gave til et av tantebarna mine, ettersom det ser ut som en spennende faktabok om dyr. Og så fant jeg ut at den er noget humoristisk og ment for voksne, så nå gleder jeg meg til å lese! Forord av Stephen Fry lover for eksempel godt.

Mursteinen om Romanov-dynastiet var jeg veldig usikker på om jeg skulle kjøpe, men etter å ha tenkt på den flere ganger etter at jeg så den i butikken fant jeg ut at jeg kom til å angre om jeg ikke slo til nå som den var på tilbud (179,- i stedet for 499,-). Det er noe med Russland generelt som jeg finner veldig interessant, og Romanov-slekten er jo sagnomsust så det holder. 

Den tredje og siste boken var et impulsivt kjøp basert på bokens utseende. Jeg mener, SE! Utrolig fin, og så er jeg jo veldig glad i Stolthet og fordom, så til 79 kroner så kommer jeg nok ikke til å angre på dette kjøpet. Litt gøy at både Siri og jeg falt pladask for denne!

Har du handlet på årets Mammut-salg?

4 kommentarer
    1. Ja, jeg har handlet på årets Mammutsalg. Trengte vel heller ikke noen nye bøker, men jeg blir så lett fristet av bøker på salg :).
      Boken av Jane Austen var nydelig- ikke rart vi måtte ha den!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg