Inspirational Friday: Weekend

♫  Du fortenar ein som meg (klineversjon) av Daniel Kvammen


(whi)

Det er FREDAG, det er siste arbeidsdag før VINTERFERIE, jeg har på RØD LEPPESTIFT, min kjære A kommer til byen i helga, og jeg skal ROCKE denne dagen. Over har jeg samlet noen bilder som forteller litt om humøret mitt akkurat nå og hva jeg har lyst til å gjøre og ting jeg bare liker. (noen ganger har jeg et gjennomført tema, nå ble det litt rotete)

Og tenk, andre blogginnlegget denne uka, gitt! Jeg håper på å få på plass bloggrutinene litt i løpet av vinterferien, for det er jo gøy å blogge, jeg må bare få det til igjen. Heldigvis har jeg noen idéer skrevet ned i planleggeren min, så jeg satser på å få tatt en del bilder og slikt neste uke.

Det eneste jeg skulle si var egentlig bare
god helg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

14 kommentarer

Siste innlegg