Merci, janvier

Hei, lenge siden sist!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er alltids noe å skylde på, men sannheten er at jeg ikke har prioritert bloggen. Jeg har også hatt influensa, men denne prioriteringen er vel hoved-“problemet”, om man kan kalle det det. Man kan med andre ord si at februar ikke akkurat fikk en pangstart (spesielt ikke på bloggfronten), men sånn blir det noen ganger. Livet er nå, som det står på t-skjorten min!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tradisjonen tro fortsetter jeg med mine “merci”-innlegg for hver måned, der jeg tenker over og takker for de fine tingene jeg fikk oppleve i måneden som har passert. Gratitude promotes happiness, vet dere!

♥  bullet journaling, en skikkelig fin liten hobby som ikke krever så altfor mye men som er gøy og kreativt utfordrende.

♥  gjenoppdagelsen av Angela av The Lumineers. Jeg elsker den sangen ♥

♥ fine ting på januarsalg

♥  lønn. herregud jeg har så mye penger nå (i motsetning til før jul, i alle fall)

♥  leselyst sånn innimellom (men har dessverre lest altfor lite)

♥  at jeg har evnen til å legge igjen jobben på jobben og faktisk slappe av hjemme

♥  Sufjan Stevens, for en eventyrlig og drømmende stemme ♥

♥  filmen About Time, den er den fineste jeg vet om og jeg kan se den hundre ganger og likevel utbryte “for en flott film” hver gang jeg ser den

♥  Sons of Anarchy, når vi først er inne på temaet TV/film

Jeg har ikke gjort så altfor meget i januar, det har vært jobb og avslapping som har vært hovedaktivitetene. Eller jo, vi hadde en fin skitur i Bymarka, og så har vi gått en del turer i den fine byen vår, men sånn ellers så har jeg vært ganske så sofagris. Og det har vært gooodt ♥ 

Hadde du en fin januar?

14 kommentarer

Siste innlegg