Fur collar biker

Er det noe jeg ikke trenger så er det yttertøy, men jammen fant jeg meg ikke en ny jakke på salget hos H&M… Denne kom i høst, men hadde en ordinærpris på 899,- og det ble ikke aktuelt, så jeg bare fantaserte om den. MEN SÅ hang den plutselig på et salgsstativ til 300 kroner, og så hadde jeg en rabattkupong gjennom H&M-appen, og vips, så betalte jeg bare 200 kroner. KUPP!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Så sykt irriterende at den ene lommeglidelåsen er åpen, og den andre ikke…!

Stoffet er en ullblanding som ikke bare ser bra ut men også varmer, og så er den fine (falske) pelskragen toppen av kransekaka for min del ♥ Elsker. Å. Gjøre. KUPP! Men nåååå kan det ikke bli flere jakker, altså!

6 kommentarer
    1. Kjempefin og stilig jakke!
      Likte spesielt godt fargen og formen på jakken- fint røverkjøp.
      Pluss for at det er falsk pels! 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg