Merci, novembre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


takk for:

♥  Kristin (Styleconnection) som viste frem hvordan man laster ned gratis innhold (sminke, hår, møbler, klær) til Sims 4, det er så mye artigere å spille nå! Alle får rosa hår i freshe frisyrer og septum-piercing, jeg vet ikke helt hvorfor…

♥  leppestift. Setter en piff på hverdagen!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at jeg eeeendelig fikk lese Monstress Vol. 2 (har ventet i reservasjonskø siden JULI). og at den var så bra som jeg forventet! Har også lest litt andre tegneserier, som dere får høre mer om på søndag 🙂

♥  at Meny endelig fikk inn pastasausen fra First Price igjen. Det er SERIØST den beste kjøpesausen jeg vet av, og jeg har smakt en del (bolognesegirl_91). Og den koster bare åtte kroner ♥♥♥

♥  nye sminkekoster

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  mye jobb = mye i lønn ♥

♥  Star Wars-film hver søndag, det er så koselig! Vi har nemlig nedtelling til The Last Jedi som har premiere i midten av desember, og det er jo bare to uker til!

♥  at håndeksemen min har blitt så mye, mye bedre. Man skulle nesten tro at den blir verre av kulde, men neida! Og så heeelt uten bruk av kortisonkrem, noe som er fint for både huden og meg.

♥  at jeg klarte lesemålet for måneden med ti bøker, wohoo! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Månedens…

musikkWorld Gone Mad av Bastille, elsker stemmen til Dan ♥

film/serieGodless dominerte den siste delen av måneden (SKIKKELIG bra), og så så jeg ferdig Gossip Girl, som jo alltid er fint. Begynte også på Atypical på tampen av måneden, og so far so good!

tidsfordriv: Podcast! Her går det mye i Synnøve og Vanessa, og så blir det litt Tusvik & Tønne også.

kjøp: kjøpte to nydelige kjoler til 49 kroner stykket på Black Week-salget på Bik Bok, så de ble jeg rimelig fornøyd med! (skal vise frem senere)

 

Nevn tre fine ting med din november?

8 kommentarer

Siste innlegg