Inspirational Friday: Yellow

♫  Yellow av Coldplay


(whi)

 

yellow  ⋅  jaune  ⋅  gul

Den gladeste fargen, som liver opp en trist novemberdag. Jeg har egentlig ikke viet noe særlig oppmerksomhet til gult før våren i år, og nå er det kanskje yndlingsfargen min. Gult er kult!

Det er jo fredag igjen, og jeg har fri! Nå hadde jeg jo også fri i går, og så var jeg hjemme på onsdag ettersom jeg ble syk, så det føles kanskje ikke så spesielt, men det er jo noe med fredagen, likevel. Jeg har allerede rukket å skrive en søknad på et lærervikariat, noe som føles som den hundrede søknaden jeg har skrevet. Det går litt utover motivasjonen når man ser på arkiverte søknader og tallet som står der er oppe i tjuetallet (og det er ikke totalsummen), men man har ikke fått noe napp. Hva er vitsen med den mastergraden min, liksom? Vel… Keep calm and carry on, I guess. Det blir i hvert fall ikke noe om jeg slutter å prøve! Og det gjelder vel alt her i verden. OK, det var dagens visdomsord, håper du har en fin fredag!

12 kommentarer

Siste innlegg