Buzzador: Organix Just

Produkter tilsendt fra Buzzador i forbindelse med en kampanje

Man skulle kanskje tro at jeg har små barn ettersom jeg får tilsendt barnemat fra Buzzador, men jeg er glad i slikt selv, jeg! Mellommåltider er jo gull verdt når man er på jobb, og en slik kjekk liten klemmepose er jo supert å ha i veska. Produktene denne gangen er altså fra Organix Just: Organiske ingredienser, uten noen skumle tilsetningsstoffer man ikke vet hva gjør, med gode smaker som de fleste barn (og voksne!) vil like.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har hittil bare smakt på klemmeposene (og mango, pære og granola var favoritten), og de var skikkelig gode. Det smaker faktisk frukt, og konsistensen er også god, samme hvor kresent barnet/den voksne er. Jeg er jo litt kresen med hensyn til konsistens selv, så at denne ble godkjent av meg burde bety litt. Og så ser jeg for meg at innholdet i glassene kan være skikkelig godt sammen med havregrøt!

Til slutt vil jeg bare anbefale Buzzador: En gratis og enkel måte å teste nye produkter på! Alt du må gjøre er å hente i postkassen/på postkontoret, og ofre litt tid for å buzze og rapportere tilbake til Buzzador om produktet du har testet.

#organixjustbuzz #organixjust #buzzador

8 kommentarer

Siste innlegg