Ting å gjøre i november

November er som oftest veldig mørk og kald, og da er det fint å ha noe å gjøre innendørs. Her er en liste over ting jeg vil gjøre denne måneden!

♦  ha Star Wars-søndager i oppvarming til den nye filmen som kommer i desember. Vi har allerede begynt (det er tross alt åtte filmer nå, inkludert Rogue One), så vi blir ferdige med The Force Awakens søndagen før The Last Jedi har premiere. Man kan jo alltids se mer enn én film i uka, så rekker man alt før Episode VIII!

♦  lage eplekake

♦  strikke meg lue

♦  lese fin fantasy, som La Belle Sauvage og Language of Thorns, for å nevne noen

♦  lære meg å hekle

♦  planlegge aktivitetsadventskalender til mannedyret og meg

♦  bli ferdig med julegavene

♦  lagre havrekjeks

♦  pynte meg med leppestift omtrent hver dag, da føler jeg meg så fin


(alle bilder fra whi)

Har du noe spesielt du skal gjøre denne måneden?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg