Inspirational Friday: Red

♫  Red av Taylor Swift


(whi)

All things redDenne sesongens store farge er rød, og jeg skulle gjerne hatt litt flere røde plagg i garderoben. Heldigvis fant jeg en skikkelig fin en på H&M sin nettbutikk, og takket være Club Days fikk jeg 20% avslag i prisen. Et annet plagg jeg kunne tenkt meg er en helt plain t-skjorte – så utrolig fint med dongeribukse! Riverdale begynte jo på igjen for kort tid tilbake, og Cheryl Blossom er mitt spirit animal akkurat nå. Det håret er såå 🔥🔥🔥! (Er det forresten innafor med emojis i blogginlegg? Jeg er usikker…)

Ettersom det er fredag (whoop!), gikk jeg for de evig klassiske røde leppene, sånn for å pynte meg litt ekstra. Jeg har brukt Waterproof Ultimate Contour Lip Liner i Speak Your Mind i kombinasjon med Smooth and Creamy HD Lipstick i fargen Red Carpet, begge fra Makeup Mekka.

Nå skal jeg på jobb,

håper du får en fin fredag!

10 kommentarer

Siste innlegg