Planning ahead

God morgen!
Mandag formiddag går for meg som oftest med på å planlegge: Middag, jobbing, blogging og husarbeid. Så skriver jeg det ned i den lille boka mi, og så er jeg klar for en ny uke! Jeg har vanligvis en del idéer på bloggfronten, men akkurat i dag kjenner jeg at jeg er litt tom… Det er jo månedsskifte, så det kommer både oppsummerings- og bokinnlegg, men så har vi jo de andre dagene i tillegg! Og hva skal jeg skrive om da?

Plutselig kom jeg på at jeg kjøpte litt ny sminke på tilbud her i forrige uke, og at dere kanskje vil høre litt om den? Jeg kjøpte en øyenskyggepalett og en lipgloss fra NYX, og så fant jeg en matt leppekrem fra et for meg nytt merke, nemlig Sleek. Si fra i kommentarfeltet om dere vil ha swatch + omtale!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer

Siste innlegg