So, Monday, we meet again

… og det er like fint som alltid!

Denne mandagen startet jeg med å lese ferdig Mummipappa på eventyr (som var veldig fin og koselig, akkurat som de andre bøkene om Mummitrollet), og så gikk jeg en tur til Midtbyen for å levere en kåpe jeg aldri bruker hos Sarah Panter og hente nytt lesestoff på biblioteket. Jeg gleder meg til å ta fatt på John Greens nyeste Turtles All the Way Down, hans første bok siden The Fault In Our Stars (hans beste bok etter min mening), selv om tittelen er litt rar (google det, og du blir ikke mindre forvirret). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Perfect ♥

Som vanlig jobber jeg i svømmehallen i dag, men jeg drar ikke hjemmefra før i to-tiden, så da kan jeg baaaare kose meg frem til da. Jeg tenker Gossip Girl og noe godt til (en sen) lunsj, hihi.

Ønsker deg en flott mandag!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg