Du skal få en dag i mårå

I dag skulle jeg egentlig ha fri og gjøre masse greier hjemme, men så fikk jeg forespørsel om å jobbe nesten full dag i stedet og det kan man ikke si nei til. Jeg mener, penger!? Slik er det bare, selv om vi gjerne vil være idealistiske og umaterialistiske og alt det der.

Men jeg skulle gjerne sett sesongstarten av Riverdale. Lest Alyson Richmans Hele livet på en dag under et pledd. Spilt litt Stardew Valley på Nintendo Switch. Gått i ro og mak og handlet inn til uka. Tatt på ansiktsmaske og brukt hårkur. Sett om de har fått noe fint på Fretex. Drukket en kopp te eller fem. Spist en god og varm lunsj og sett litt Gossip Girl. Prøvd meg på litt yoga. Startet et nytt makraméprosjekt. Tatt bilder til bloggen.

Og sånn. Men det får bli senere.

10 kommentarer

Siste innlegg