Inspirational Friday 13th


(whi)

God fredag den trettende! Tenk så gøy at vi fikk en slik fredag i oktober, det er jo den mest heksete måneden av alle 🍁 For meg er fredag den trettende koblet til overnaturlige ting mer enn ulykker, det er det kanskje (amerikanske) filmer som har skylden for, men slik er det nå engang. Derfor ble det en litt wicca-inspirert collage i dag!

Ettersom jeg jobber senvakt i dag så prøvde jeg å sove litt lengre enn vanlig, og da jeg kom opp hadde mannedyret drukket opp all melken og jeg måtte på butikken for å kjøpe mer (og ja, jeg var litt irritert). Som trøst til meg selv kjøpte jeg jordbær, som jeg nå sitter og spiser før jeg skal treffe en venninne i sentrum om en knapp time. En ganske fin formiddag der, altså!

Hva skal du i dag?

16 kommentarer

Siste innlegg