Bursdagsgaver

Ja, det tok på tiden, men bedre sent enn aldri! Her er alt det fine jeg fikk til bursdagen min:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mummite, superkul drikkeflaske, raw kakaopulver, grutensåpa, lekkert brett, mummiboks (med kjeks!) og klut i nydelig gulfarge.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er det bare å dra ut på tur! Fuglebok og tursekk.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Høstens kanskje fineste genser og Beren og Lúthien av J. R. R. Tolkien.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Superkul veske, armbånd og ørepynt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Whiskeyglass (som brukes til alt) i Aida Harvey-serien, som jeg samler på (fikk fire altså, ikke bare det jeg holder her).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjolen som får meg til å tenke på Jackie O. Femtitallsglam, sa du? ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det måtte jo bli noen bokgaver, også! Neil Shustermans Unwind og I morgen er alt mørkt av Sigbjørn Mostue, i tillegg til gavekort på Norli (som nå er brukt).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deeen fine orkidéen!

I tillegg til alt dette fikk jeg flere liter vin av både rosa, hvit og sprudlende variant, spennende øl, penger ooog en aldeles nydelig middag på indisk restaurant. BEST – BIRTHDAY – EVER! (eller, jeg er så heldig å ha veldig fine bursdager hvert år, men den beste bursdagen i år, i alle fall 😉

12 kommentarer

Siste innlegg