Inspirational Friday

♫  It’s a Shame av First Aid Kit


(whi)

Hello, hello, hello ☀ Her kommer min sedvanlige inspo for ukas kanskje beste dag, nemlig fredagen. Er ikke fuglebildene utrolig fine? Blåskrike må være en av de vakreste fuglene som fins, skulle gjerne hatt dem i Norge, også (de fins bare i Nord-Amerika)!

Jeg startet veldig rolig i dag, med litt lesing og sosiale medier i senga mens jeg hørte på ukas nye musikk (fredag er slippdag), før jeg nå omsider har kommet meg opp og spist frokost. Jeg har stengevakt på City Syd og har dermed ikke noe sted jeg må være før kl. 15, så da tar jeg det heeelt med ro nå på formiddagen. Litt klesvask, Gossip Girl (har begynt på nytt for n’te gang, hehe) og så tenkte jeg å kikke på grafisk roman-versjonen av Star Wars IV: A New Hope som jeg plukket opp på biblioteket i går. En rimelig fin start på fredagen, med andre ord!

Håper du har en fin dag!

14 kommentarer

Siste innlegg