Perks of working in a store

Siden januar har jeg jobbet deltid hos Gullsmed Aas her i Trondheim, og jeg trives veldig godt. Vi har to avdelinger i Trondheimsområdet, en butikk i Nordre gate 9 og en på City Syd på Tiller, og i tillegg har vi nettbutikk med stooort utvalg. De siste ukene har vi fått inn en del nytt, deriblant masse lekre smykker fra Snö of Sweden, et bijjouteri-merke vi selger kun på City Syd-butikken, og så har vi tatt inn et nytt merke, Tom Hope, som selges i begge butikkene våre. Sistnevnte byr på utrolig fine og versatile armbånd med maritimt tema, der ankermotivet spiller hovedrollen. Ja, nå blir det litt gratisreklamering her, men det er jo tross alt arbeidsplassen min, og vi har så mye fint som fortjener litt ekstra oppmerksomhet! (Kan også nevne at vi er eneste butikk i Norge som fører Swarovski, så vet dere dét, også)

Enkelte ganger får vi produkter fra leverandørene som skal gis til de ansatte for å drive litt “live” reklame, og det sier man jo ikke nei takk til! I går var jeg så heldig at jeg fikk med meg et par øredobber fra Snö og et Tom Hope-armbånd. Bare se så fine!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gleder meg til å bruke dem, både hjemme og på jobb! Både armbåndet og øredobbene var jo veldig min stil, så dette ble rett og slett midt i blinken ♥

12 kommentarer

Siste innlegg