Torsdagskos

H&M Shoppingmorgen: ✔

Så nå, folkens, nå har jeg startet med julegavene! Eller, jeg startet vel allerede for et par uker siden med planleggingen, men nå er jeg ferdige med et par stykker, og har begynt på flere. Og det er ikke verst bare det! I tillegg kjøpte jeg litt nødvendigheter som strømpebukser og deodorant, og så fant jeg meg en Star Wars-pysjamas, en kjempefin rosa genser (med trompetermer) og en rødstripete t-skjorte. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg betalte førti kroner hver for genseren og pysjamas-settet (20% avslag på salgspris, whoop whoop!), og så ble det åtti kroner for t-skjorten, med 20% på ordinærprisen. Og så fikk jeg som alltid med et Costume-blad, i tillegg til lett servering i form av scones, druer, kaffe og juice. H&M har skjønt det, altså!

18 kommentarer

Siste innlegg