Inspirational Friday: Autumn

♫  Just Like Heaven av The Cure


(whi + camillapihl.no)

Gooooood fredag! Som jeg skrev i går så har Trondheimsværet vært litt (vel) høstlig de siste dagene (var for eksempel BIKKJEkaldt på Rosenborg-kampen i går), og det blir man jo selvfølgelig påvirket av. Dermed er dagens inspirasjon preget av skinn, strikk og jordtoner – alt som hører høsten til! Og selv om sommeren helst skulle vart litt lenger, så gleder jeg meg litt til høsten sånn motemessig ♥

I dag jobber jeg en kort økt på City Syd, før fredagskvelden kan komme for fullt. Kyllingburger står på menyen, med potetbåter stekt i ovnen og hjemmelagde burgerbrød. DET ER SÅ GODT! Og sånn apropos god mat, min kjære Amanda har startet en aldri så litta matblogg (velskrevet og med gode bilder), som du absolutt burde sjekke ut: AMANDASMAT.BLOGG.NO

Og som alltid, god fredag!

6 kommentarer

Siste innlegg