A-okay

Hello, hello, hello! Det har plutselig gått mer enn en uke siden sist jeg åpnet kontoen min på PC-en, og følgelig har det heller ikke blitt noe blogging. Grunnen er ganske enkel, for jeg har hatt bortimot fulltimers arbeidsdag og fullt opp i helgen siden sist, så for å være ærlig har jeg ikke hatt så mye å blogge om. VEL, jeg kunne jo vist dere juletrekostymet mitt fra lørdagens bokstavfest, men jeg har ikke gått gjennom bildene ennå, så… Jeg innser vel nå at etter hvert som jeg får meg en fast heltidsstilling så blir det nok ikke like mye blogging som før, MEN jeg mottar jo ikke akkurat en jevn strøm av jobbtilbud, så bloggen får leve videre for nå, for det blir ikke like mye jobb fremover.

Jeg har altså ordentlig fri for første gang på over en uke, og det er ganske godt. Været blir mer og mer høstaktig for hver dag, så tekoppen kommer hyppigere frem, i følge med en god bok, i dette tilfellet Sent i november av Tove Jansson. En ettertenksom og melankolsk bok, som Jansson skrev etter morens død, og tonen er ganske annerledes enn i de andre, muntrere bøkene i serien om Mummitrollet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan har du det?

8 kommentarer

Siste innlegg