Anything is possible with wine and a good concealer

… men ettersom det er mandag formiddag må vi nesten nøye oss med kun concealeren i denne omgang.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


REVIEW

Pris: 43 kr på Feelunique.com
Forpakning: Helt OK, ser litt billig ut (classic Rimmel), men så lenge produktet fungerer betyr ikke dette punktet så altfor meget
Påføring: VELDIG kjekt med stiftform når man skal bare prikke litt rundt på enkelte ujevnheter i ansiktet. Veldig enkelt å fade inn i huden bare med fingeren.
Resultat: Synes ikke, men gjør jobben sin. Perfekt! Synes også den fungerer godt på større områder, uten å være for kakete.
Holdbarhet: Gned en del på armen etter det nederste bildet, men fikk det ikke bort. Holder godt, med andre ord!
Karakter: 5/5
Verdt pengene: Så absolutt! 


Som overskriften hinter til, en god concealer er alfa og omega. Jeg benytter meg ofte av en lett foundation i flytende form til poser under øynene, men om jeg får små urenheter har jeg ikke hatt noe å ty til på en stund, så denne kom godt med! Rimmel er veldig billig men også bra (favorittkombo), og som oftest er det med et produkt eller to fra dette merket om jeg uansett skal ha noe på Feelunique, haha!

Vært borti Rimmel før?

6 kommentarer

Siste innlegg