It’s a pedantic thing

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På enkelte områder er jeg litt sånn akkurat. Det skal være system, og det skal være en egen plass for alt. Og om det ikke legges akkurat der…! Heldigvis har jeg roet meg (litt) på dette av hensyn til mitt kjære mannedyr, men på ting bare jeg er borti er jeg ganske striks til tider. Samtidig er det ikke alltid like lett å finne ut hvilken oppbevaring som er riktig for hver type ting. Klokker er en slik type ting, som bare ender opp med å ligge ved vasken på badet eller i en skuff med smykker. I det siste har jeg begynt å se for meg en fin eske der man enkelt og ryddig har oversikt, men jeg fant ikke noe jeg var villig til å kjøpe (det var litt dyrt, med andre ord). SÅ, jeg tok en gammel Glossybox-eske med lokk dekket av fin kontaktplast, satte klokkene mine på søte små puter jeg kjøpte (her) på eBay, og voilà, klokkeeske!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer

Siste innlegg