You’ve got mail

Hva er bedre enn å få pakke i posten? Å få sminkepakke (og bokpakke) i posten! Jeg la inn en bestilling hos Feelunique for en stund siden, og i dag kom den endelig ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg blir jo alltid påvirket av bloggere som anbefaler i hytt og pine, og da Sophie Elise skrev om Meet Matt(e) Hughes fra theBalm fikk jeg veldig lyst til å prøve. Jeg gikk for fargen Trustworthy, og OH MY den er så fin! Det blir garantert en omtale av denne snart, så stay tuned.

Min kjærlighet/besettelse av NYX sine Soft Matte Lip Creams forsvinner visst aldri, og her er den nyeste fargen, Rome. Ettersom jeg var mest opptatt av Meet Matt(e) Hughes, så har jeg ikke testet fargen ennå, men den ser deilig mørk ut, perfekt til høsten. Har fått opp øynene for toner med brunt i på leppene, noe både denne og Trustworthy viser preg av.

Til slutt har vi en nett liten concealer stick fra Rimmel, Hide the Blemish i fargen Natural Beige. Den virker veldig anonym ved første øyekast, og det er vel egentlig bare bra for en concealer? Fargen passet meg i alle fall perfekt, og jeg liker konsistensen så langt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I tillegg fikk jeg med to parfymeprøver, Kenzo World og Fleur Musc fra Narciso Rodrigues. Veldig kjekt med litt nye impulser på duftfronten, spesielt når det er gratis, si!

Pleier du å handle sminke på nettet?

6 kommentarer

Siste innlegg