Hello, Monday

Gooood morgen! Håper dere har hatt en fin helg? Jeg har i alle fall kost meg, og det har forhåpentligvis dere, også. Nå er derimot mandagen her, og ulikt folk flest er jeg ganske glad i mandager. Det er noe med denne nye starten som dukker opp hver syvende dag, hva? Med blanke ark og fargestifter tel ♥ Denne uka skal jeg jobbe et par ganger, og så gleder jeg meg veldig til å ta fatt på Anorektisk av Ingeborg Senneset (som er fra samme sted som meg, FYI). Tenkte jeg like godt kunne lage en to do-liste for hva jeg skal få unna denne første uka i juli.

♦  se siste halvdel av aller siste sesong av Pretty Little Liars. Tenk at det er over!

♦  levere den gamle TV-en vår til nærmeste elektrobutikk, så vi slipper å ha den stående enda lengre i bua

♦  levere og hente bøker på biblioteket


(whi)

♦  innom Fretex og få fra meg det jeg ikke har bruk for lengre

♦  farge øyenbryn (på tide!!!)

♦  lage omtale av to mascaraer fra Makeup Mekka


(whi)

♦  trene tre ganger

♦  prøve å finne ut hva vi skal i ferien

♦  prøve å ta bilder til og skrive alle blogginnleggene jeg har tenkt på i det siste


(whi)

Og så ble det jammen litt inspo i samme slengen, ikke verst bare det! Håper du har en fin mandag!

6 kommentarer

Siste innlegg